Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

15.05.2015-Επιλογή Ονόματος

Αγαπητοι μου φιλοι...
Επειδη ολοι πανε και κανουν το τεστ με το ονομα τους...θα πω δυο πραγματα...πρωτον και κλισε...δεν ειναι ολοι οι π.χ παναγιωτηδες ιδιοι...και δευτερον αλλοι εχουν το ονομα και αλλοι την χαρη....Επισης υπςνθυμιζω οτι την ονοματοδοσια την επελεξαν οι γονεις μας και συνεχιστηκε με μια τελετη θρησκευτικη η οχι για την εδραιωση του. Εν τελει οπως εκανε και ενας καλος μου φιλος...εμεις πρεπει να επιλεγουμε το ονομα που θελουμε να εχουμε διοτι θα μας αντιπροσωπευει μια ζωη. Εγω προαωπικα θα ηθελα να εχει συνδεση το ονομα μου οχι με την παναγια(καμια σχεση με θρησκευτικο λογο) αλλα με τον πανα!
Οπως και να εχει το πραγμα...ασ χαιρομαστε τα ονοματα μας διοτι ως ενα βαθμο μας αντιπροσωπευουν και το καλυτερο που εχουμε να κανουμε ειναι να ειμαστε επαξια φορεισ ονοματων γενικα...δηλαδη πραγματικοι Ανθρωποι και οχι Ανθρωποειδη....

Υ.γ συμπιπτει και οτι γιορταζει ο αδελφος μου σημερα οποτε εκτος απο τα χρονια μου πολλα του ευχομαι και εκεινου το παραπανω!!!
Καλο σαββατοκυριακο με αγαπη
Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου