Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

21.06.2015-Ημέρα του Πατέρα

Καλησπερα φιλοι μου,
Ημερα του πατερα σημερα...γι αυτο ειπα να γραψω λιγα πραγματακια ,σκεψεις και παρατηρησεις..εννοειται οτι δεν ισχυουν για ολους αλλα ςτσι το βιωνω εγω. Οταν γινεται καποιος πατερας καταλαβαινει το νοημα της ζωης του. Αντιλαμβανεται οτι ο σκοπος του αλλαζει και γινεται στο να δωθει 100% στην ανατροφη του παιδιου του. Οσο και αν ακουγεται περιεργο...ειμαστε υπευθυνοι για τον ανθρωπο που φερνουμε στη ζωη !! Ετσι ο γονεας και συγκεκριμενα ο πατερας αναλαμβανει το ρολο του πρωτου δασκαλου στο παιδι του. Του πρωτου φιλου κτλπ. Αυτα που θα δειξεις στο παιδι σου αυτα θα το ακολουθουν σε ολη του τη ζωη. Στοργη αγαπη ηθικη σεβασμος και παλι αγαπη. (εδω θελω να διαχωρησω την πατρικη αγαπη απο την συντροφικη αγαπη...δηλαδη αν καποιος κανει παιδι δεν εχει 1 αγαπη και την ξοδευει ολη στο παιδι...υπαρχουν ειδη....αγαπη προς τους φιλους, προς την οικογενεια προς τον συντροφο κοκ) αξιες και ιδανικα ακρογωνιαια για το νεαρο ανθρωπο.
Παντα ελεγα πως τα παιδια ειναι το μελλον του κοσμου μας γι αυτο ειμαι και υπερμαχος της παιδευσης των απο μικρη ηλικια...Σε γενικες γραμμες ο πατερας πρεπει να γινει το στηριγμα του παιδιου ειδικα στις δυσκολιες και πιστευω πως οι περισσοτεροι εδω μεσα καπως ετσι δρουν.
Κλεινοντας...
Εγω προσωπικα θα θελα παντα να μπορω να κανω την κορη μου να χαμογελαει να τη στηριζω και να την αγαπαω οσο ποο δυνατα μπορω..
Χρονια πολλα στους μπαμπαδες του κοσμου και αν καποιος εχει αμφιβολιες για το ποσο καλα κανει την δουλεια του ας κοιταξει το προσωπο του παιδιου του!!
Την αμεριστη αγαπη μου
Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου