Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

30.03.2015-Προβληματισμοί

Καλησπερα στην όμορφη παρεα!
Πολλα πράγματα με προβληματιζουν κοσμογονικα,πολιτικα,εσωτερισμου,μυστικισμου,θρησκευτικα,κοινωνικα κ.α... Προσπαθω μέσω της σελίδας μου να εκφράσω σκέψεις αποψεις και προβλημτισμους...συνηθως για τα παραπάνω πραγματεύσιμα θέματα.
Με χαρά μου μαθαίνω αλλα και βλέπω οτι προβληματίζω αλλα και τραβάω την προσοχή ανθρώπων εστω και στη δική μου μικροκλίμακα.
Γι αυτο οσο προβληματιζομαι ..με χαρα θα προβληματιζω και εσας. και οπως ενας δασκαλος μου ειπε..για να πετυχουμε καποια στιγμη την διαφορα πρπει να αλλαξουμε α) εμεις μετα β) οι κοντινοι μας και τέλος γ) να αλλάξουμε τον κόσμο.

Σας αφήνω σημερα όχι με προβληματισμος αλλα μεταφέρωντας την χαρα μου που μπορω να δημιουργησω εστω και απο εδω!
σας καληνυχτιζω γλυκα με αγαπη.
Να ειστε όλοι καλα
Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου